Beställa.

Det blev en beställning av kappan som jag visade igår. En svart sådan. Hoppas att den passar, tog en storlek mindre än jag har nu, men det blir nog lagom tills det är kallt nog att använda den tänker jag, måste ju ha något att kämpa för ;) Jag är jättesugen på att beställa lite kläder från H&M också, blir alltid så shoppingsugen när nya årstider nalkas! Men det känns lite onödigt när jag håller på och skulpterar om min kropp, haha :P Så jag hoppar nog över det. Kanske blir något litet bara. Har hittat ett nattlinne som skulle vara perfekt. Jag fryser ofta om armarna men inte om benen när jag sover, så det i mitten skulle nog passa mig bra :) Blev lite förtjust i kattrycket på pyjamasen med, så får se vad det blir :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Supefin kappa! Helt rätt att ta en storlek mindre för det är ju inge kul om du inte kan ha den sen. Jag antar att viktmålet är långsiktigt och nu kan du ju ha kappan flera säsonger.

2010-08-20 @ 19:41:32
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0