Halvsjuk

Jag känner mig lite halvsjuk idag, svettas och fryser om vartannat, lite ont i halsen och så fick jag jätteont i magen helt plötsligt.. Det var några timmar sen nu och det har fortfarande inte gått över. Kanske var för att jag åt för mycket till lunch eller nåt. Försöker ju dra ner på pasta, ris, potatis och sånt. Så istället tog jag en extra quornfilé, brukar oftast bara äta en annars, men det blev kanske för mycket.. De är ju inte så stora direkt, men de mättar ordentligt.

Hursomhelst så är jag faktiskt riktigt nöjd med mitt schema för hösten! Lediga tisdagar hela terminen (så länge de inte ändrar något förstås) och från vecka 42 är jag ledig på måndagar också. Tjoho! Det gör att jag faktiskt kan stå ut med att jag slutar så sent på fredagar :P Eller ledig kommer jag ju förstås inte vara, men självstudier i alla fall. Skönt att inte behöva ta sig till skolan precis varje dag faktiskt. Och eftersom tisdagar är den värsta dagen (eller hur Johanna?) så blir det himla skönt att kunna vara hemma då om jag vill!

Efter skolan idag gick jag till Willys och shoppade loss. Som vanligt när jag är där blev det skittungt. Men jag var då inte värst, jag hade bara 3 kassar, jämfört med en annan tjej som åkte åkte bussen var det rena barnleken. Hon hade nämligen 7! Helt galet! Kom hem med en väldans massa mat och hårfärg, eller toning rättare sagt. Så den åker nog i snart :) Kakao heter färgen, hoppas det blir fint :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja tisdagar är värsta dagen!!! :)



låter som ett bra schema.... vårt är med helt okej faktiskt... det gillas!



låter inte skönt med magen du, hoppas det går över.

2010-08-30 @ 18:18:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Det tycker jag låter bra! Det är nog alltid bra att ha någon belöning till sig själv lite då och då, eller vad tror du?..

2010-08-30 @ 18:41:21
URL: http://vagenfram.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Haha javisst är det.... :) vi får se, har hört den boken inte är så kul som jag väntar på, men den måste ju läsas....och läsa på tåg är bra för då gör man inget annat som bloggar eller så :)



skönt magen är bättre, nej äta när man har kramp känns mindre kul :(

2010-08-30 @ 21:25:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0