Håret

Tonade ju håret igår. Nu är det nog ganska nära min naturliga hårfärg. Hade inte färgat håret sen februari någon gång, så det var väl dags.

Före. Färga-håret-tröjan åkte förstås på. Den är så ful, haha. Som ni kanske ser var det en himla skillnad på utväxten och färgen i topparna (har lagt upp lite på huvudet på andra bilden :P)


Efter. Mörkt! Men det blir förhoppningsvis lite ljusare, känns lite ovant.. Fast mycket jämnare och finare :)


Alla färger blir så himla mörka på mig.. Sist blev det nästan svart när jag tog mörkbrun. Det här var mörk gyllenbrun, så jag tänkte att den kanske skulle bli lite ljusare. Efter några tvättar kanske :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

kanonfint! =)

2010-09-01 @ 09:21:22
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Snyggt! Mitt hår blir gärna rött av alla färger, det kanske beror på pigmenten i ens naturliga hårfärg om jag nu har några såna kvar?

2010-09-01 @ 10:42:52
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0