Herravdelningen

Åkte till stan idag också för att eventuellt köpa en tröja som jag hängde undan på H&M igår..  Hittade en till som liknade den, men nja, det kändes inte riktigt rätt, testade båda minst 5 gånger var.. När jag skulle hänga tillbaka dem så råkade jag se en snygg kofta. På herravdelningen! Men det struntade jag i förstås ;) Trevligt att kunna köpa kläder i small för en gångs skull, haha :P Jättemysig kofta verkligen, har på mig den nu och den är mjuk och skön. Och det bästa? Den kostade bara 149 kr och jag hade en check på 50 kr. Perfekt!

Min är mörkgrå, men den finns i beige och militärgrön också om jag inte minns fel. Spana in du med vettja ;)
(Och ursäkta monsterhanden på andra bilden, hahaha :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0