Efter-träningen-lyx-mackor

Ska snart iväg till Adrijana för att se Idolfinalen. Och eftersom vi tänkte äta lite gott ikväll så tyckte jag att det var bäst att träna innan, det känns mer okej då :P Däremot tog träningen lite längre tid än planerat, kanske mest för att det tar mer tid att klä på sig allt för att inte frysa ute.. Så det blev inte så mycket tid att laga någon middag och efter träningen måste man ju förstås äta! Så nu äter jag världens godaste mackor. Ja, jag byter lite ibland, vill inte äta upp en i taget för båda är så himla goda, haha. Köpte nytt bröd som hette Rågstyrka tror jag. Grovt, men mjukt, precis som jag vill ha det. Proteinrikt dessutom! Och så philadelphiaost och tomat på den ena och keso och avocado på den andra. Mums!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Gott :D

2010-12-10 @ 21:35:37
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0