Färdigpackat

Nu hoppas jag att allt är packat, för snart åker jag hem till Jämtland och då kan jag ju inte gå tillbaka och hämta något. Men om jag skulle ha glömt något finns det ju alltid att låna av mamma eller köpa nytt :) Jag känner mig ganska klar, så det är väl dags att packa ner datorn och sen bara vänta på att klockan ska bli dags-att-åka-buss.

Har internet på tåget en stund, lyxade till det med mina SJ prio-poäng som är för få för att använda till en resa, så då kan jag ju lika gärna få internet i en halvtimme på tåget :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi tar tåget hem till mina föräldrar på onsdag, med katt och allt. Bilskrället är trasigt igen och vägrar starta där den står fickparkerad!

2010-12-18 @ 10:02:03
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

Aldrig fel med internet på tåget :)



haha ja 10dagar är ett tag man behöver en hel del med sig hoppas du fick med dig allt...annars är det en bra ursäkt och köpa nytt, det brukar jag göra! :)



ingen aning om han har skött sig, tror inte det tyvärr, han åt tabletter man inte får dricka på som han ändå gör, det är därför han blir så våldsam... :( Men jag hoppas han bättrat sig, för sin egen skull!



2010-12-18 @ 11:15:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Haha ja hon har BF på tisdag men är trött på det nu, men ingen bebis verkar vara på g så hon kommer hit ikväll så jag får försöka ta ett snack med knodden, jag vill ju träffa den och mysa!



han är ett pucko kort och gott! :)



känner mig otroligt hedrad, när är du framme?=)



2010-12-18 @ 12:33:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0