Fixardag

Idag har jag en riktig fixardag. Först sånglektion på förmiddagen, det gick rätt bra för en gångs skull :) Sen åkte jag hem och hämtade kupongen för gratis synundersökning som jag självklart glömde hemma.. Men det blev bra ändå, då slapp jag ha så tung väska sen. Och så åkte jag till stan, beställde glasögon (och betalade en otrevlig summa pengar, haha) och skyndade mig till nästa buss som till min fördel var några minuter sen. Så begav jag mig mot Marieberg köpcentrum för att fixa lite med julklappar. Blev lite till mig själv också, ett par strumpor, ett usb-minne och en kokbok :)

Finns på Lagerhaus.


Ikväll tänkte jag slå in alla julklappar, det blir kul! Känner mig lite knäpp som tycker det, men jag tycker att det är hur roligt som helst. Skulle kunna extraknäcka som paketinslagare runt jul kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det kompletta måltider på 100kcal? Då vill jag också ha den boken! Pris?

2010-12-16 @ 18:50:02
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Fanns det ångra bra recept i den? Jag har massa kokböcker, men det är mestadels konstiga recept med mystiska dyra ingredienser som jag inte tycker om. Egentligen använder jag bara "min kokbok".

2010-12-16 @ 22:04:20
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0