Komma-igång-inlägg

Okej. Nu är det kanske dags att skriva något nytt här efter mitt jullov ;) Tyckte att det kändes viktigare att prioritera familjen och vänner som jag inte träffar så ofta framför bloggen nu i jul. Men som vanligt är det himla svårt att komma igång efter ett litet uppehåll. Jag vet aldrig vart jag ska börja, haha. Så det här komma-igång-inlägget blir kanske inte så spännande. Har blivit äckligt förkyld också, återkommer om en stund med ett förhoppningsvis lite vettigare inlägg ;)

Jo, förresten! Jag har införskaffat en ny rolig mobil (kanske 100 gånger bättre än min förra) och nu undrar jag om det är någon läsare som har koll på hur man enkelt kan blogga från android?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

det är skönt med en paus ibland.

Jag tror det är som att blogga från andra.

Gå in på startsidan på blogg och läs hur man gör.



Kramar

2010-12-30 @ 12:48:11
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0