Lördag kväll

Igår kväll hade vi några kompisar på besök, åt och drack gott, spelade spel och lyssnade på musik och hade himla trevligt. Hade tänkt gå ut på kvällen, men det blev så vi stannade hemma istället, lika bra det tyckte jag, tycker oftast att det är mycket trevligare än att gå ut, då kan man ju prata med varandra utan att skrika ;) Men hade jag vetat det innan hade jag nog inte ansträngt mig med massa smink (mascara  och rouge, haha) :P Sent blev det, de gick hem vid 3 eller nåt, så jag sov jättelänge idag. Känns som dagen har gått väldigt fort, men det är väl för att den inte har varit så lång helt enkelt.
Såhär fin var jag iaf :)

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

det syns att du blivit smalare.



Malin:Du är så fin !

vad härligt det lät!

Kram

2010-12-06 @ 03:04:57
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0