Akademisk festkonsert

Ujuj, så mycket jobb för att sjunga två sånger med kören på konserten ikväll. Massa rep, men så blev det faktiskt bra också! Vi började inte förrän 15.30, så jag tog det bara lugnt innan dess, tog ett bad, fixade håret och sminkade mig i lugn och ro. Inte alls dumt! Helsvart var klädkoden, jag såg ut såhär:




Inte särskilt sköna skor, men de är snygga! Cirkus 7cm klack, så jag kände mig ovanligt jättelång, haha (är 176 i strumplästen). Paljettopen fyndade jag på H&M's hemsida för 39,50! Jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg tjej! Du fick till sminket riktigt snyggt och håret är jättefint! Vilken brud!

2010-02-05 @ 22:49:40
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, vacker som en dag! Blir sjukt sugen på fruktsallad. Kanske blir det morgondagens mellis? Heja oss! Och så lite ÅÅÅÅÅÅÅ WANGÅÅÅL på det.

2010-02-06 @ 00:06:52
URL: http://skimrande.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0