Dansanta pojkar

Blogg.se funkar skit som vanligt. Jag har inte kunnat logga in och jag kan knappt kommentera andras bloggar heller.. Vad gör de egentligen? Såhär mycket problem brukar det ju verkligen inte vara!

Som jag skrev förut så har det varit en väldigt lång dag, men mestadels har det varit riktigt roligt! Jag och Emma har arrat SMASK i typ tre timmar och vi kom ändå ganska långt, så det känns superkul. Vi är så himla nöjda med att det svänger så gött! Mer än så kan jag tyvärr inte avslöja eftersom det är lika hysj-hysj (haha, stavar man det så?) som självaste melodifestivalen! En rolig grej var att Magnus också satt i samma datasal så Emma frågade honom om han visste någon som var bra på att dansa (vi vill ju ha dansare till vårat nummer förstås!) och så föreslog han Patrik på skämt. Några sms växlades som lät ungefär såhär:

Emma: Hej Patrik! Magnus säger att du är väldigt bra på att dansa och vi undrar därför om du vill vara med och dansa i vårat SMASK-bidrag?

Patrik: Absolut! Jag är på om Magnus är på.

Emma: Magnus hälsar att ni får överväga det.

Lite senare ringde Patrik upp Magnus och de pratade nästan bara om dansen och Magnus avslöjade att Patrik minsann hade väldigt rörliga höfter eller vad det var, det hade ju faktiskt Berk sagt! Hahaha. Så himla roligt. Det som började med att vi skulle driva lite med Patrik har nu utvecklats till att de nog faktiskt överväger att vara med, det vore hur kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: jag vill åka så himla mycket och det gäller endast 3 veckor utav mitt liv och jag har tänkt på detta i över 6 månader redan!!

2010-02-05 @ 11:28:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: jag hoppas på det :D

2010-02-05 @ 12:28:02
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Diana

Ser att det fungerade att slänga iväg en kommentar nu. Jobbigt när det bråkar.

2010-02-05 @ 14:00:28
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

2010-02-05 @ 21:31:54
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0