Sångläxor

Jag är lite sådär lagom less idag, särskilt på att jag ska behöva punga ut massa pengar för att åka till Köping och ha vfu i 25 dagar, det känns ju verkligen inte lockande. Jag har som sagt inget emot att åka just dit, bara att det kostar multum!

Vet inte om jag har lyckats så bra med mitt pluggande idag. Men jag har övat sång vill jag lova! Har klassisk sång den här terminen, det känns riktigt roligt faktiskt! Den första sången som spelas i videon är en av mina tre läxor (gick inte lägga in i bloggen av någon anledning och dessutom spelar pianisten fel i första takten, himla klant!). De andra två är på franska eftersom jag råkade säga att jag har läst franska och har lätt för språk, jättesmart :P Hittade dem också precis. Här och här med gossopran och allt!

Jag vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen idag.. En timme gick i alla fall till att prata i telefon med min kära bästis Maria ;) Lite tid har förstås gått åt att titta på CSI också. Jag ser just nu första säsongen, vill se allt från början. Och nu är det så förträffligt att jag har lyckats se alla avsnitt fram till det som visas på femman om 20 min, snacka om bra timing! Så jag tänkte kolla på det och sen är det nog läggdags. Inte för att jag har några tider att passa imorgon, men ändå. Jag inbillar mig att det är bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ELLER HUR. Jag känner för att mörda föreläsarn när hon går övertid när man inte fått någon rast. GAH. Ser inte fram emot att gå på föreläsning 9-16 på torsdag. Jag kommer DÖ :S



Typ inte, jag har skickat in ansökan om extra lån från csn, men de är ju så sega så det inte är sant! Kommer förmodligen flytta till västerås i höst, s¨å får väl stå ut med att leva superknapert nu i vår.

2010-02-09 @ 11:46:20
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var upplyftande att prata en stund, stunderna blir gärna långa om man pratar sällan, men kanske roligare. Tack för plingen! puss

2010-02-09 @ 14:42:26
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0