Snö = inställda tåg?

När snön ställer till med tågförseningar eller rent av inställda tåg, då tycker jag att det har gått för långt. Fast samtidigt snöar det ju så här mycket i Norrland typ varje år, där blir det då inga sådana här problem med tågtrafiken. Och om nu tågen inte kan gå så får de väl sätta in bussar? Vad jag vill säga är alltså att Emma inte kan ta sig till skolan idag pga att tågen inte går. Skitdåligt tycker jag att det är! Särskilt eftersom idag är sista dagen för att lämna in SMASK-arret. Vi har lite kvar att bestämma och nu får jag alltså sitta med det själv. Det kommer ta en evighet.. Ska bege mig till skolan nu iaf. Har seminarium och föreläsning också..


Ja, ja är less..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker verkligen att ni söder ut borde ta tag i dessa snö-problem en gång för alla! Visst kan vi ha förseningar här också, men "kaoset" står knappast i aftonbladet dagen efter.

Nej nu lät jag nästan arg på dig, hahaha inte alls meningen! jag säger det, som det där ondskans sms jag skickade, det var menat som ett skämt. men inget svar= någon tog illa upp. Nej, jag önskade att han förtjänade det men icket :(

2010-02-22 @ 20:48:15
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0