Det var det här med rubrik igen..

Det märks att allas liv börjar återgå till det normala, folk börjar jobba och gå i skolan igen. Det är ingen som uppdaterar bloggen mitt i natten till exempel. Förutom jag då, som är ledig i några dagar till. Funderar på att åka till Marieberg imorgon. Önskar bara att jag hade en bil, då skulle resan gå så himla mycket fortare. Det skulle ta kanske en kvart istället för en timme. Fast å andra sidan verkar ju inte bilar klara av när det är kallt, så det kanske är lika bra att jag åker buss i så fall..

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska nog börja läsa någon bok, fick med mig ett gäng när jag var hemma. Godnatt! Eller godmorgon kanske det är när ni läser..

Kommentarer
Postat av: maygol

Ja det gör det sannerligen, och jag fortsätter vara lika lat somvanligt:/



Jag skulle också vilja ha bil, men har inte körkort.. är lite smårädd för att befinna mig på vägen... skulle inte kunna köra över 30 och om jag skulle titta årt höger skulle bilen säkert svänga åt höger ner i ett dike... Sen verkar det vara lite svårt för stockholmare att köra i snön.. lite som engelsmän får de panik och hela trafiken stannar upp...



Ooh, vad blev det för bok?

Jag ska också läsa inna jag sover



Godnatt!!

2010-01-12 @ 02:28:53
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Maria

ja, vi kör igång med cambridge igen. fast jag ska äta ett mål mat om dagen också för jag mådde så dåligt av bara pulverdrinkarna.

2010-01-12 @ 11:50:02
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Josefine - foto, känslor & tankar!

Hej.

TAck gumman för din omtanke.

Jag måste bli klar med din design idag =)



KRAMAR



hur är det?

2010-01-12 @ 14:45:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0