Fredagsmys

Jag har haft min SMASK-refräng (ni vet den jag kom på inatt) på hjärnan precis hela dagen. Det kanske betyder att den är catchy? Hoppas det, det är ju det svåraste att få till!

Hursomhelst. Idag har jag varit en sväng på skolan och sjungit när afropojkarna i min klass har viftat, det var roligt :) Har precis tränat, fick som vanligt ont i fötterna av mina gamla träningsskor. Måste verkligen till staden och köpa nya vid tillfälle.. Men det tar emot för att det är så himlarns svårt att hitta och dessutom dyrt!

Nu blir det Let's dance, ganska sen middag och fruktsallad till efterrätt. Fredagsmys :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså det är en lång historia, men jag skall försöka att göra den kort :) Mina lärare är helt fucked up i huvudet, dom har ALDRIG fel och kan aldrig erkänna sina misstag, jag får ingenting gjort för vi skall hela tiden åka och göra massa skitsaker (jag går iv, skall förhoppningsvis sluta nu till sommaren) men nu får jag ingenting gjort, för vi har aldrig några normala lektioner, jag behöver jobba (visst gillar inte att jobba, men jag vill inte vara kvar en endaste jävla termin till) det är jätte svårt att förklara -.- speciellt att skriva, mycket lättare att snacka om det haha (a) visserligen är det ju lite svårt ;p men jaa :)



Okej, ta det lungt, vara med en kompis & rida :) Kram

2010-01-15 @ 23:28:05
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm den boken har jag inte hört talas om..den ska jag kolla upp!

2010-01-15 @ 23:46:14
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0