Godmorgon!

Såhär "tidigt" har jag inte varit vaken på flera veckor tror jag :P Jag kunde förstås inte somna när jag lade mig vid ett igår, så jag kan inte påstå att jag är så pigg direkt. Men det skulle jag ju säkert inte vara om jag hade fått sova några timmar till heller om jag känner mig själv rätt. Och imorgon har jag skola, så då måste jag upp ännu tidigare. Min plan är alltså att bli trött ikväll så jag kan somna tidigt!

I eftermiddag kommer Emma hit och ska sova över. Hon bor i Motala och brukar pendla varje dag hit till Örebro, men har inte köpt något pendlarkort än. Och då är det ju billigare och mindre tidskrävande att sova här eftersom hon ska befinna sig i Örebro imorgon också. Vi ska försöka börja skriva på våran SMASK-låt (musikhögskolornas egen melodifestival), får se hur det går.. Här och här finns våra tidigare låtar! Och jag såg nu att I dina ögon från förra året (där jag är med och sjunger!) hade uppnått 100 visningar på youtube nu, vad häftigt :D


Gammal bild på mig och Emma från SMASK-efterfesten för två år sen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gillar egentligen också glasögon, men jag känner mig inte lika fin om man ska ut eller så. usch, nu sitter jag här med mitt äckel-cambridge! En klunk äckel och en klunk te. Egentligen får man inte ha mjölk i teet men det har jag ändå, annars pallar jag inte!

2010-01-13 @ 11:04:21
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: nikolai

jodå, hon är mkt duktig. önska man kunde göra lika snygga designer. :P



tackar. :) egentagna bilder och gjord i picasa. ;)

så händer för dig då idag?

2010-01-13 @ 11:43:38
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: Maria

Söta ni är!

Vad kul med SMASK :)

2010-01-13 @ 19:50:47
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Tarjeiirmelin

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-08-29 @ 12:30:34
URL: http://tarjeiirmelin.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0