Happyland

Egentligen skulle vi tvätta idag, men Dennis mår inte så bra, så vi tar det en annan dag. Däremot är jag i farten och städar. Jag blir så irriterad på när det är stökigt, så jag städar lite här och där så det ser acceptabelt ut. Nu är det mest bara sovrummet kvar. Dock är det värst.. Det ligger kläder överallt. Jag borde verkligen rensa mina garderober också.. Jag har en hel del som jag inte använder och säkert inte ens kan ha längre.. Och när det gäller 50 kronorslinnen från H&M så gör det kanske inte jättemycket om jag slänger dem? :P Imorgon ska Dennis jobba, så jag kanske tar tag i det där då. Så kan jag spela hög musik och dansa runt i alla gamla kläder jag provar, haha.

Lyssnar just nu på Amanda Jenssens nya(?) album Happyland. Gillar låtarna och musiken, men hennes röst är kanske ingen superfavorit direkt.. Men den passar ju till sådana låtar. Så jag får nog faktiskt säga att jag tycker att det är rätt trevligt att lyssna på :) Vad tycker ni om Amanda Jenssen?


Snart blir det dagens andra film (sånt man hinner med när man har jullov): Åter till Cold Mountain. Den första var En värsting till syster, haha. Undrar vilken som är bäst?

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 00:25:53
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men tack du så sjukt mycket! Nåväl jag ska fortsätta med det jag gör för jag kan inte riktigt ändra det har jag märkt haha!

Sitter föresten i leggins nu, och jag erkänner- det är riktigt mysiga! HAHHAh ja eller hur, de som bara har en tshirt och leggins under. INTE snyggt, blir ju bara en massa rumpa!



Jag har typ aldrig tyckt om Amanda Jenssen, särskillt inte under idol, men jag måste erkänna att hon är grymt duktig och inte helt unik men defiitivt egen.

2010-01-06 @ 16:58:30
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0