Hobbyfrisörn har varit framme igen

Jag har precis klippt Dennis hår, alltid roligt att få leka lite frisör :) Tror dock att jag måste införskaffa en ny sax, fastnade med den i stackars Dennis hår flera gånger, verkar inte så skönt..

Emma är numera inflyttad här, haha. Får se hur länge hon behöver stanna, det beror på hur lång tid det tar innan vi får studiemedel nämligen. Jag föreslog precis att hon skulle passa på och ta ett bad eftersom hon inte har badkar i sin lägenhet, det tyckte hon var en utmärkt idé. Så jag passar på att besöka bloggvärlden en stund. Funderar på att göra en fruktsallad också, det är ju så gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad trevligt med en gäst i badkaret=) Jag har också lekt frisör, färgat kristians hår. Mitt eget försöker jag låta blir. Jag har dock köpt tresemme (stavning) schampo + balsam så vi får väl se om det är så himla bra =)saknar dig! puss

2010-01-18 @ 22:39:25
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0