Inte okej

Inte okej att vakna upp med en riktig förkylning i kroppen. Jag kände att det var på gång redan igår, var väldigt hängig. Och nu har den minsann slagit till ordentligt. Det har blivit värre och värre under dagen, nu snörvlar jag som en tok.. Men jag är ändå piggare än igår, alltid något.

Har haft en lång skoldag också, inte riktigt okej på en fredag! Fast tiden på förmiddagen fick jag ju betalt för iofs :) Vi var fyra från min klass som satt som en provgrupp för några som sökte tjänsten som teori- och gehörslärare. De fick alltså genomföra varsin lektion med oss. Det var faktiskt kul att se hur olika de jobbade. Men det var ändå bra grejer tycker jag :) Ska bli spännande att se vem de väljer sen!

Efter lunch var det föreläsning i tre timmar. Kanske känns lite mer klart nu, men jag är fortfarande ganska förvirrad. Föreläsningen handlade om en fältstudie som vi ska göra. Plus att vi ska skriva ett arbete om det vi ser på typ två veckor, det känns som väldigt lite tid. Men det får väl gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0