Less

Jag är lite sådär lagom less och rastlös idag. Drygt att bara vara hemma, men ändå skönt. Jag tänker gå och träna, men egentligen är jag inte så sugen eftersom jag mest bara vill vara hemma trots att det är så långtråkigt. Haha, någon mer som känner som jag?

Skolan börjar snart. I somras längtade jag efter att skolan skulle börja. Men inte nu. Det blir säkert bra när vi väl sätter igång, men en termin till med pedagogik känns inte lockande. At all. Dessutom måste jag väl lära känna massa nytt folk. Förhoppningsvis har de mognat nu, sist var det alltför många som kom direkt från gymnasiet och trodde att de visste allt för att de hade tagit studenten, suck. Men men, det är något jag måste genomlida. Men jag tror att det är därför jag är så less just nu.

Jag måste dessutom vända tillbaka dygnet. Min dygnsrytm just nu är inte att leka med. Jag är uppe jättelänge eftersom jag inte blir särskilt trött. Men när jag väl har somnat känns det som om jag skulle kunna sova hur länge som helst. Och när jag ska ta mig upp på morgonen (eller ja, dagen kanske) så vill jag inget hellre än att ligga kvar i sängen.. Och halva dagarna går jag omkring och känner mig trött..

Men. Nu ska jag byta om till träningskläder och gå och träna så jag får komma hem och tvätta mitt skitiga hår sen!

Kommentarer
Postat av: maygol

Haha ja, det finns inte få besserwissrar bland musikesteterna inte :P

2010-01-11 @ 16:54:00
URL: http://lastchancedance.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är jobbigt när man är sådäringa rastlös.



Har inte ni börjat skolan än?

2010-01-11 @ 16:58:03
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej Nu fungerar nya designen med länkar å det =)

2010-01-12 @ 23:25:49
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0