Nu slänger jag!

Alltså, varför sparar man (eller åtminstone jag) på typ för små bh:ar, underkläder man hatar och aldrig använder och gamla bikinis? Som dessutom är för små och urblekta.. Det tar förstås emot lite, eftersom jag har sparat dem så länge, men nu slänger jag! Måste bara prova minibikinin först, så jag verkligen får se att jag inte kan ha den. Vilket jag iofs ser bara genom att titta på den, men jag behöver det ju tydligen bekräftat igen!

Liten uppdatering: HAHAHA. Nu har jag provat och fått bekräftat vad jag misstänkte. Inte jättehett. Nu har jag slängt!

Kommentarer
Postat av: josefine

tack =9



Det var bra att du slängde "skiten" utränsingar gör ju gott ibland...men man är som man är...den e ju fin å den fick jag då och den köpte jag då...^^

2010-01-04 @ 21:25:21
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0