Pigg

Imorse vaknade jag först halv sex och var ganska pigg, men jag tyckte att det var alltför omänskligt att gå upp då.. Jag lyckades somna om och gick upp vid halv sju istället. Och hör och häpna - jag var ganska pigg då också! Konstigt eftersom jag somnade så sent.. Vi hade föreläsning 8.15-10, föreläsaren var bra, men ämnet sidådär relevant för min utbildning kan jag tycka.. Efteråt gick jag och tränade och nu har jag satt igång med att läsa kuslitteratur. Det var ungefär ett år sen jag tvingades göra det sist (är inte så mycket sånt på musikutbildning, förutom möjligen musikhistoria då..) så det går himla trögt nu.. Dessutom sitter jag och läser vid datorn för att jag är för snål för att skriva ut, haha. Så jag kanske får skylla mig själv?

Jag kan inte påstå att jag är jättepigg längre, men inte särskilt trött heller, så det ska nog gå det här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj.. visste ej det var så dyrt. men nu ska jag iväg till friskis, får se hur det går :D hehe

2010-01-19 @ 16:58:57
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: kickan34

sv. de jeans som kostar 399 kr och 499 kr. tror det e vanliga för de e härda i tyget.

Kul o komma upp i tid& tidigt :D

Kram

2010-01-19 @ 19:24:29
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha läsa kurslitteratur kan vara riktigt segt ibland.

2010-01-19 @ 20:47:09
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0