Superfrukost

Vad är det med mig och att vakna 05.30 och vara ganska pigg och knappt kunna somna om? Det hände idag också. Denna gång kombinerat med mardrömmar, tack för det. Men jag lyckades somna om till slut och tog mig sedan upp (om än mycket tröttare) 06.45, vilket också är alldeles för tidigt för min smak, men vi ska ses på skolan vid  8, så jag har inte så mycket val. Detta innebär visserligen att jag får sluta 12 idag, så det är ju bra.

Måste nog egentligen skynda mig nu, men jag orkar inte riktigt. Äter min superfrukost bestående av fil/keso/banan/tranbär/naturell müsli och rågbröd/keso/avocado/paprika. Gott och mättande. Då kanske jag slipper bli hungrig på en gång..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skolan har egentligen inte stora krav så, det är man själv tror det förväntas extrem mycket. i alla fall är det för mig. Det är inte hel värlen om man måste göra en omtenta, eller får kompleteringar på ett arbete... skönt och höra att dina vänner mår bra idag. jag mår också bra i mitt i dag..men det ligger alltid där..å extra mycket nu när jag pluggar igen..

2010-01-22 @ 15:56:47
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: nu ska de synas :D

2010-01-22 @ 16:31:59
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Josefine- Foto-Tankar & Känslor

vilken härlig frukost!

Men vad jobbigt med både drömamrna och problem med sömnen :( känner igen mig...=/ såå jobbigt!



Kom ihåg att du är en underbar männsika Malin!



2010-01-23 @ 02:32:28
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0