Haket

Varför skriver jag aldrig längre? Eller jo, det gör jag ju, jag bloggar nästan varje dag, men för några år sen, ganska många om jag tänker efter, älskade jag att skriva noveller och dikter. Jag har kommit ifrån det tyvärr. Kanske borde sätta mig ner och skriva en novell, nu när jag är ledig och har nästan all tid i världen.. Läste precis en novell som jag skrev när jag gick i nian, jag skrev ju riktigt bra om jag ska vara ärlig! Några smågrejer jag skulle ändra på bara, men inte alls mycket. Jag borde sätta mig ner och skriva på riktigt, precis vad jag vill, det var alldeles för längesen. Det vi måste skriva i skolan är ju inte på långa vägar lika roligt som att få hitta på allting själv!

Har lite av en nostalgidag idag som ni kanske märker. Jag har det någon gång ibland, sisådär en gång om året kanske, om ens det. Sitter och läser igenom massa grejer som jag har lagt upp på haket.com. Någon mer som varit/är aktiv där?

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor ]

PUBLICERA!!!!!!!!!!!!!

det vorew ju jätte kul att läsa!!!!!

2010-07-02 @ 01:21:15
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

nope, jag har aldrig varit med i något skrivar-forum, men skriv i allsin dar! Dikten du la upp igår var jättefin! puss

2010-07-02 @ 10:38:42
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0