Mer helgonnostalgi

Läser igenom min dagbok på helgon nu. Mycket känslor och upp och ner.. Och mitt bland allt hittade jag det här inlägget från när jag gick i gymnasiet, hahaha. Så himla fult! Måste nog gå igenom fler dagböcker, får mig alltid ett gott skratt. Förutom de inlägg som nästan får mig att gråta förstås.. Som sagt, mycket känslor och upp och ner..

____________________________________________
”spy upp det, så att säga”
jag och ida för noggrann statistik över antalet så att säga våran psykologilärare
så att sägastig yttrar per lektion (cirka 70 min)

må 26/1 : 75
ti 27/2 : 84

må 2/2 : 64
ti 3/2 : 84

84 är tydligen standard på tisdagar. vi hoppas på ett nytt rekord snarast!



mina favoritcitat än så länge är:

man går ju inte i terapi för att man inte har något annat att göra, så att säga.

och

spy upp det, så att säga.


återkommer nog nästa vecka med uppdateringar ;)
____________________________________________

Han var helt galen! Han sa verkligen så att säga hela tiden. Dessutom avslutade han i princip alla meningar med va. Ännu mer galet var att vissa inte ens reagerade på det, det var typ det enda jag hörde när han pratade.. "Hej, jag heter så att säga Stig och jag kommer från så att säga Härnösand där jag bor med min så att säga fru, va. Nu så att säga pendlar jag och bor så att säga här på veckorna så att säga, va."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0