Glad midsommar!

Hoppas ni hade en fin midsommarafton, det hade i alla fall jag. Grillat, jordgubbar med glass, gitarr och mys med älsklingen på våran uteplats :) Inget regn heller för ovanlighetens skull! Egentligen har vi inte kvällssol, men solen speglade sig i grannens fönster mittemot, så vi fick lite sol ändå :) Här ser ni mina gula naglar också. Gillar det inte riktigt, men var ju tvungen att testa alla färger som var med i fyrpacket. Kanske får ge bort det gula till någon, för jag tror inte jag kommer använda det.. Någon som vill ha? Rosa och orange var helt klart bäst på mig i alla fall!



Jag vaknade lite för tidigt imorse tycker jag, har inte sovit tillräckligt.. Men det blev en promenad innan frukost och sen har jag legat ute i solen och läst och lyssnat på musik, dock inte samtidigt.. Nu har jag precis hittat en ljudbok som jag ska lyssna på, det kan vara ganska skönt att slippa läsa ibland också.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor ]

fina du.



Det lät som du och älskl hade en mysig midsommar.



Men gult nagellack kan ju va snyggt! behåll det =)

2010-06-28 @ 20:59:04
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0