Sommarens första spelning

Igår kväll hade jag och Emma våran första spelning för sommaren, hoppas det blir många fler! Det var på en privat födelsedagsfest med typ 30 gäster, väldigt trevliga allihopa. Och de verkade verkligen uppskatta att vi sjöng och spelade för dem, så det var riktigt kul! Hoppas alla framtida kunder är lika trevliga :P

Idag var vi och hälsade på Karin en sväng, hon bor i en superfin lägenhet. Nyrenoverad, men i gammaldags stil med högt i tak och stora fönster, jag är riktigt avundsjuk! Sen gick vi en långpromenad i det fina vädret, hade jag vetat det innan hade jag nog tagit ett par andra skor. Hade sandaler nu (som jag aldrig brukar få skavsår av iofs) och har lyckats få en blåsa under varje fot, långt fram på trampdynan typ. Har aldrig någonsin fått det förut, jättekonstigt. Det gör liksom ont att bara stå på foten, inte okej! Väl hemma igen har jag mest suttit ute i solen och läst När Lucy Sullivan skulle gifta sig, himla bra bok :) Har fortfarande inte riktigt fattat att jag faktiskt har sommarlov..

Har fått ett snyggt myggbett i pannan också. Myggor = sommar tyvärr.. Men men, jag är glad ändå :)


Kommentarer
Postat av: Wiilow

Å grattis till första spelningen, eller vad säger man. De var säkert super nöjda!



Men fy för blåsor=/

Vet ni någon mer spelning?

Kom på en sak - du känner ingen Petra Sjöholm i Örebro som sjunger och spelar jätte mkt!



KRAM ♥

2010-06-07 @ 11:10:08
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul att ni får spelningar!



Jag solar på tomten eller vid en liten insjö så det är inte så farligt. Men idag är det mulet så jag fixar lite inför bröllopet. Har du fått nåt annat sommarjobb? puss

2010-06-07 @ 11:21:41
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Wiilow

Har svarat på din fråga nu i min blogg =)

2010-06-07 @ 11:47:26
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad händer imorrn? =)

2010-06-07 @ 21:32:08
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0