Wiihooo!

Idag har jag haft min sista lektion i pedagogik! Wiihooo! Så himla skönt. Och våran snälla fröken sa att alla i gruppen skulle bli godkända på examinationsseminariet idag, otroligt skönt. Hoppas förstås på ett VG, det skulle sitta fint!

Och dessutom har jag fått min efterlängtade SMASK-dvd idag. Ska fixa och lägga upp på youtube så fort jag har tid, så ni också får se! Minns inte riktigt hur man gör när man klipper ut en del från en dvd-skiva, men jag har ju lyckats tidigare, så det borde väl gå den här gången också :P

MEN. Jag hostar fortfarande massor. Inatt var det helt sjukt. Vaknade vid 5 och hostade oavbrutet i säkert en halvtimme. Enligt Dennis så hostar jag i sömnen också tydligen, han hade inte fått så mycket sömn inatt stackarn. Däremot fattar jag inte hur det går till, att jag kan sova mig genom massa hosta verkar ju konstigt :P

Imorgon är det skolavslutning, ganska mysigt tycker jag faktiskt, det känns mer som på riktigt om man får sjunga några sommarsånger.. Jag ska egentligen vara med och sjunga med kören. Jag tänkte göra ett försök eftersom jag ska sluta i kören sen.. Men som det känns nu kommer det inte gå särskilt bra.

Oj, vad tiden går fort. Tur att jag kan sova länge imorgon. Ska dricka upp min varma mjölk nu och sen blir det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bli frisk nu! Jag vaknade förresten med halsont, men jag hoppas att det beror på att jag sov med öppen mun eller nåt. Nu är det ju sommarlooov! puss

2010-06-04 @ 09:03:40
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

kul :D

2010-06-04 @ 13:30:59
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0