12 timmars skola

Håhåjaja. Nu har jag minsann varit på skolan från 8-20.. Lite väl länge kan tyckas, men så blir det ibland. Seminarium hela förmiddagen, sen föreläsning efter lunch, därefter hade vi möte om hur vår nästa kursplan ska utformas och vad vi vill att kursen ska innehålla. Det känns himla bra att vi kan få påverka! Och sist men inte minst, jag har fått sjunga SMASK-låten med orkestern som repade för första gången ikväll! Riktigt roligt!

Det jag egentligen vill säga är att jag nu tycker att det är helt okej för mig att ägna resten av kvällen framför tv:n och diverse intelligensbefriade program. Nu tänker jag ge dating in the dark en chans. Det verkar helt hemskt egentligen, men jag ger det ett försök :P

Kommentarer
Postat av: kickan34

sv. Tack ! :)



och läste att du åxå sjungt idag! Nice! :D Kram

2010-03-02 @ 21:47:30
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0