Ooops..

Jag som inte har så mycket pengar råkade shoppa idag.. En ny jacka och ett par jeans. För 500 kr tillsammans, det tyckte jag faktiskt kändes helt okej! Plus att jag precis har fått hem mina coola skor från Tradera! Är så sjukt nöjd :D Visar efter 27:e mars någon gång.. Då är SMASK avklarat :)

Har ju börjat med praktik den här veckan, trivs riktigt bra på skolan! Våra handledare är hur trevliga som helst, hög nivå på eleverna och superbra lokaler. Så vill jag också jobba sen! Känns som att jag har valt rätt yrke iaf, tycker verkligen att det är jätteroligt när eleverna gör framsteg och helt plötsligt kan spela och sjunga skitbra ;) Det enda negativa är att jag måste åka hemifrån 6.15.. Men men. Det går faktiskt oväntat bra. Så länge jag har sovit ordentligt så är det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, sånt är verkligen riktigt störigt! :(

2010-03-11 @ 22:46:30
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: maygol

Fan vad roligt att du känner så :D

Jag gillar faktiskt tidiga mornar, iaf när man lyckats gå och lägga sig i tid:P

2010-03-12 @ 10:54:41
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0