Ovanligt pigg

Konstigt nog har jag varit ovanligt pigg idag i jämförelse hur jag brukar vara, detta trots att jag har varit uppe sen 05.40. Himla konstigt! Hade en bra första praktikdag iaf. Tror inte det blir några problem att trivas där, känns bra redan :) Förstående handledare också, så jag kan vara ledig några dagar under perioden, vilket är ganska nödvändigt om vi ska få ihop något SMASK-nummer :P Hann med ett träningspass när jag kom hem också, härligt.

Och. Jag har vunnit min första Traderaauktion! Det var sjukt spännande där på slutet. Nu måste jag bara vinna en till om vi ska få några bra skor till SMASK.

Nu är det läggdags här. Jag är visserligen ganska ledig imorgon, men jag tänkte försöka ta mig upp ganska tidigt eftersom jag ska upp 5.40 onsdag och torsdag.. Måste ju få in vanan här, hehe.


Kommentarer
Postat av: Maria

Spännande! Jag har heller aldrig testat tradera fast jag har ett konto för jag vill köpa löshår för nåt år sedan men det blev inget.

2010-03-08 @ 23:59:16
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0