SMASK-rep

Jag har fullt upp som vanligt. Och snart ska jag gå och lägga mig för imorgon är det SMASK-rep (jag och Emma är bidrag nr 6). Vi började repa dansen igår kväll förresten, hade även ett pass imorse och ska fortsätta imorgon. Jag är verkligen inte van att dansa och lära mig koreografi, men det går framåt iaf :) Det svåraste är nog att komma ihåg ordningen på allt.. Jag måste förstås kommentera Let's dance förresten, såg dock inte första timmen, för då valde jag Så ska det låta istället. Men äntligen rätt människor i final, jag har hejat på dessa två hela vägen!

Apropå ingenting. En cool video som jag hittade hos Foki. Tydligen är det samma människa som spelar båda instrumenten och sjunger, himla snyggt gjort!

See more funny videos and funny pictures at CollegeHumor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0