Conversetävling

Hej vad trött jag är! Jag gick ju och lade mig vid tiotiden igår, somnade dock inte förrän typ två, helt galet vad lång tid det tog innan jag kunde slappna av.. Efter en fullspäckad dag är det nu läggdags för mig. Imorgon ska jag upp tidigt och åka till Köping för att jobba. Men det blir nog kul, musikklasserna ska spela på stan och jag ska vara stolt lärare ;)

Hittade en rolig tävling förresten, jag är ju lite av en conversetjej, så den passar mig utmärkt. Har ju "bara" gröna och svarta än så länge. Och jag skulle inte tacka nej till ett par röda eller så :) Tävlar gör du här!


Kommentarer
Postat av: simone

vad roligt :D Hoppas du vinner!

2010-05-28 @ 18:44:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0