En sån dag

Det blev ju en riktigt fin dag till slut. Och jag har hunnit med mycket! Kanske för att jag var på skolan till 21.30 ungefär :P Fin och bra sånglektion som vanligt, det är så roligt! Sen har jag läst nästan allt tills på fredag, har två korta texter kvar bara. Och så har vi repat lite minikör plus att jag har varit på två jättebra avslutningskonserter.

Det var sjukt mycket folk på skolan idag, massa utbölingar, haha. Det var upptaget vid alla bord överallt, det händer liksom inte. Övningsrummen brukar vara belamrade, men inte alla ställen där man kan sitta och plugga! Hamnade i biblioteket till slut, det gick ju bra det med.

Nu ska jag läsa lite bloggar och borsta tänderna, sen stupar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0