Bajs.

Klart jag skulle envisas med att sjunga igen. Och bli ännu mer irriterad över att det låter skit. Jag är van att vara väldigt tonsäker, det har liksom aldrig varit något problem. Men när jag ska sjunga klassiskt kan jag inte ens pricka tonerna längre. Skittråkigt! Särskilt eftersom jag hör att det låter bajs, men knappt kan göra något åt det.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli fem så jag får hämta ut mitt H&M-paket! Är grymt shoppingsugen men har typ en tjuga på kontot, så det går inte riktigt ihop.. Tur att jag kan betala H&M senare ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt när det inte går bra! :(



du får trösta dig med och tävla om en personlig fotobok ;)

2010-11-22 @ 16:56:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elisabeth S

Tjena. Jag läser din blogg.



Vad sjunger du för något just nu då? Det sega med klassisk sång är ju att det är så extreeeemt känsligt vilken repertoar man ger sig på. Det kan se lätt ut, men vara piss-svårt.



När jag haft dåliga perioder med ont i halsen har det alltid berott på fel repertoar.



Du räknas som mezzo eller?



Heppåre

2010-11-22 @ 17:03:58
Postat av: Johanna

Nej det blir man verkligen inte. hoppas det går bättre snart :) Hihi ja det måste du göra det med, hoppas jag får se vad det blev för motiv sen?=)



Ja jag träffade farmor i sommras med någon gång så det var på tiden nu tyckte jag! :)

2010-11-22 @ 18:10:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0