Belöning

Eftersom jag har gått ner 10 kg (haha, nu ska jag sluta tjata ;P) så fick jag belöna mig med att åka till Marieberg och köpa vinterskor idag :) Det blev lite annat smått och gott också, inga problem att göra av med massa pengar, det går fort! Men men. Köpte ju inget onödigt iaf. Eller kanske lite, men den kostade 15 kr, så det var inte så mycket att bråka om tyckte jag.

Började shoppingturen på Skokanonen där jag stiftade bekantskap med två damer som också var på skojakt och verkade känna ett stort behov av att dela med sig av sina skoproblem och övriga erfarenheter till mig, haha. Men de var trevliga att prata med, så det var bara kul :) Det blev faktiskt de skorna som jag har visat här i bloggen tidigare, jag testade många olika, men de satt faktiskt bäst och verkade mest prisvärda. Såhär fina är de, i äkta skinn dessutom! Och det får plats ett par tjocksockar, perfekt till vinterkylan!


Sen var det dags för Marieberg galleria och där finns det diverse affärer. Jag valde ut mina favoriter där jag brukar hitta grejer. Som tur var gick jag in på Vero Moda också, där jag inte har handlat på flera år. Det var min favoritaffär i högstadiet, men nu blir det nog mest H&M. Men idag hittade jag faktiskt en supermysig kofta som fick följa med hem :) Hahaha, vad konstigt jag står på den andra bilden, ser ju sådär skönt ut :P



Hade en 100 kronorscheck på H&M, så jag unnade mig ett läppglans och ny body lotion nästan gratis :)


Och såhär ser jag ut idag. Gillar nya Cubusskjortan som jag fyndade häromsistens ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Smalis! Kängorna/stövlarna ser riktigt braiga ut, snugga också! Jag vill också hitta bra vinterskor utan 3 meter klack, men här i söder verkar det vara en omöjlighet.

2010-11-01 @ 21:00:31
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0