Grr!

Det här är inte min dag alltså! När vi kom tillbaka till tvättstugan efter att ha hängt upp en maskin och slängt in maskin nummer två, ja då är det någon idiot som har stängt av torkskåpet på strömbrytaren bakom, vem gör det? Det har aldrig hänt förut! Så det hade ju förstås inte torkat något alls.. Jag vet att jag vred upp och det brukar ta en liten stund innan den kommer igång, så jag tänkte ju inte på det eftersom vi gick ut direkt efter det.. Hoppas det hinner torka lite på den timme som är kvar.. Usch vad irriterad jag blir!

Kommentarer
Postat av: Maria

ååh, sånt är så himla irriterande! Har för mig att det stod "stäng inte av på strömbrytaren!" i vår tvättstuga i brickebacken men folk gjorde det ändå. But why??



Jag behöver inte skriva in min info när jag kommenterar på andras blogspot men det är ju för att jag har ett konto. Hade inte du gmail? Då kan du spara ditt namn som sån medlem tror jag.

2010-11-28 @ 19:48:45
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Maria

Fan, vad irriterande! Brukar man inte göra så, så säger det ju sig självt att man inte gör så...

2010-11-29 @ 09:44:04
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0