Idolrecension 19 nov

Andreas: Det här kändes ju verkligen som hans tema. Båda låtarna funkade bra, kanske det bästa jag har hört från honom. Med det inte sagt att det var himmelskt ;P Jag stör fortfarande ihjäl mig på hans nonchalanta attityd! Om jag skulle slippa se honom skulle det nog gå bättre.

Jay:
Jag gillade hans lite klarare ton som kom fram i Fly me to the moon, han överraskar! Och Like a Prayer var ju riktigt bra! Fick lite gåshud faktiskt.

Linnea:
Hade ni hört den första låten? Jag kan ha hört den någon gång, men jag skulle inte kalla den en klassiker.. Tyckte att det lät sisådär som vanligt. The winner takes it all skulle Minnah ha gjort mycket bättre. Jag kan gå med på att Linnéa har väldigt fin närvaro på scenen, men jag tycket inte att hon sjunger tillräckligt bra.

Olle:
Let's dance är ju en rätt tråkig låt, så det var kanske inte det bästa låtvalet. Your song var förstås fin som vanligt, kan man göra den låten ofin? :P Hans röst kom fram så bra ikväll, den är otroligt snygg!

Minnah:
Åh, när hon sjöng You were always on my mind fick jag faktiskt lite gåshud för första gången på länge i Idol. Då är det bra! I'm so exited gjorde hon också riktigt bra, tycker att hon blir bättre och bättre den tjejen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ut med linnea å andreas

2010-11-19 @ 22:42:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0