Minusgrader

Ikväll hade jag tänkt ta mig i kragen och gå och träna. Men så blev passet som jag hade bokat in mig på inställt. Det är inte okej! Så det bidde ingen träning ikväll heller.. Imorgon kanske jag inte är så sjukt trött, då kanske det går bättre att ta sig iväg. Minusgrader har det varit idag. Och väldigt fint ute! Men när jag kom hem från skolan var det såklart lite för mörkt för att kunna fånga de frostiga träden och dimman på bild.


Har jag ens visat min nya kappa som jag beställde från Ellos? Eller ja, nu har jag ju haft den i någon månad, så den är inte sprillans ny direkt, haha. Såhär ser den ut iaf, om ni nu ser nåt på de mörja bilderna.


Och såhär drygt är det att ha glasögon på vintern. Man ser ingenting när man kommer in..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ur den synpunkten är det väldigt skönt med linser! Jag behöver nya brillor men har inte råd med det just nu och jag har annan styrka på linserna så jag ser bättre med dem. Det jobbiga är bara att mina ögon inte riktigt gillar linser, känns som man har skräp i ögonen hela tiden och vill pilla bort det. Men men, det får funka just nu.

2010-11-17 @ 22:46:22
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

kappan ser jättefin ut =)

2010-11-18 @ 11:24:05
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken varm och mysig outfit! :)

2010-11-19 @ 13:31:56
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0