Shopparn part 2

Som jag skrev i inlägget nedan blev det en del julklappar handlade idag, åkte till Marieberg vid 12-tiden och gick runt där i några timmar. Så nu är julklaparna fixade till närmaste familjen. Så gott som iaf. Har en grej som ska beställas bara, men jag har inte gjort det än. Tyckte jag kunde få lite rabatt, men det verkar inte bli så, så jag får väl beställa snart ändå :)

Jag bytte även ett skärp som jag köpte på Lindex förra veckan. Trivdes inte riktigt med det, så det fick bli ett annat istället. Och det känns redan mycket bättre :)

Fint, men för smalt. Det såg bara knäppt ut på mig faktiskt. Det nya breda känns mer användbart! Åh, vad imponerad jag blev av mig själv att jag lyckades fota midjan i samma höjd på båda bilderna, haha :D


Passade även på att ta en sväng på IKEA, låste in allt jag hade shoppat och jackan i ett skåp, skönt att gå omkring där inne utan att svettas och släpa på massa grejer. Det blev lite smått och gott, tråkiga förbrukningsvaror så som lågenergilampor och galgar. Och så en vägglampa som ska upp i min lilla kontorshörna där det är så mörkt. 50 kr kostade den bara, tycker den är riktigt fin! Höll upp den mot väggen i hallen bara för att testa. Tror det blir riktigt bra! Vågar dock inte sätta upp den nu, känns inte riktigt okej att banka i väggen såhär sent :P


Innan jag skulle åka hem med bussen tog jag en snabbis på Willys och köpte saffran, så nu kan jag minsann baka lussekatter när jag vill! Tyckte inte att det var så farligt dyrt i år, har för mig att de tog hutlöst mycket förra året. Men nu köpte jag två paket för 36 kr. Helt okej ändå :) Skriver om den hemska bussfärden i nästa inlägg, annars blir det här så långt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0