Städsöndag som vanligt

Som vanligt på söndagar har vi städat lägenheten. Jag har till och med plockat undan lite skor som är för kalla för årstiden. Borde faktiskt rensa bort lite skor som jag aldrig använder.. De känns inte riktigt okej att sälja, de flesta är billiga saker från Skopunkten eller liknande. Skänka till Myrorna skulle nog passa bättre. Har en hel del kläder som också skulle kunna rensas bort. Har lite svårt att slita mig från dem bara, haha.

Funderar starkt på att köpa något slags spotlightsystem och sätta upp på ena väggen i vardagsrummet. Det är så himla mörkt där, särskilt nu när det blir mörkt ute så tidigt. Egentligen är de ju till för att sättas i taket, men det måste ju gå bra att sätta upp på väggen också, får fixa en skarvsladd bara :) Mitt lilla kontor i hörnet går knappt att använda för det är så mörkt. Skulle vara så mycket bättre att kunna sitta där och jobba med skolarbeten än att sitta i soffan som jag oftast gör nu :P

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag sitter alldeles för mycket i soffan med skolarbete och det är inte bra för ryggen, eller resten av kroppen heller! Fast nu har jag ett litet skrivbord i arbetsrummet så när jag syr kan jag sitta där istället böjd som en märla i soffan.

2010-11-07 @ 19:49:37
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0