Uppehåll

Har känt mig lite nere i helgen, så jag har inte haft någon lust att skriva något här.. Men nu tar jag nya tag. Började dagen och veckan med att gymma med Jenny. Ikväll ska vi på vattengympa också. Heja oss! Det är alltid så himla svårt att komma igång efter ett träningsuppehåll.. Inte för att jag har suttit helt stilla, men att träna knappt 1 gång i veckan räcker inte riktigt för mig, särskilt inte när jag vill gå ner lite till.. Så nu satsar jag på 3 gånger i veckan framöver. Gärna mer om jag orkar och hinner. Nu blir det dusch och andra halvan av frukosten. Sen ska jag öva sång och arra på min låt. Skönt att bara kunna vara hemma. Men jag är ju inte direkt ledig för det.. Det finns alltid saker att göra. Vad gör ni denna måndag?

Kommentarer
Postat av: tess

jag tränar tp aldrig nuförtiden.. jag tycker att det är jätteroligt, men jag tar mej aldrig tid till det. Hrm.. Annat är det på sommaren/våren, då tränar jag ofta!

Jag skyller på vädret gör en deppig.. :P

2010-11-22 @ 12:33:43
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har haft en bra dag på förskolan =)



Nu ikväll blir det stressigt värre! Bakar bröd, måste läsa kurslitteratur som ska lämnas tillbaka imorn, skriva loggbok för vft och duscha innan jag somnar. Kan säga att jag är rätt trött efter en dag 9-18 på dagis!

2010-11-22 @ 19:20:46
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0