Billigt nagellack

Vill tipsa er om att H&M har ett himla bra pris på IsaDoras nagellack den här veckan, åtminstone här i Örebro. 39,90 istället för 69 kr per flaska. Så jag kom hem med två nya idag, har blivit lite beroende tror jag, haha ;P Köpte lite allt möjligt på apoteket och presenter till Dennis också, men det får ni inte se. Inte för att jag tror att han läser min blogg, men man vet ju aldrig :P

Perfekt röd färg. Inte riktigt så ljus i verkligheten. Och den extra breda penseln är ju hur bra som helst, den gör det hundra gånger lättare att måla :) Har kommit fram till att det ser bäst ut med rödaktiga färger på mina naglar, har ett grön/turkost lack, men mina händer ser så himla vita och dessutom rödflammiga ut i det. Den andra färgen jag köpte får ni se när den sitter på naglarna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen i samarbete med victorian dreams. Kolla om det blev du!

2010-10-18 @ 21:02:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

mm, isadoras summer red är också fint, men lite mer åt det orangea hållet kanske.

2010-10-19 @ 16:43:15
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0