Försovning!

Imorse försov jag mig rätt rejält. Skulle börja 8.30 och tänkte gå upp vid 6.45 eller så. 7.55 vaknade jag eftersom mobilväckarklockskiten inte ringde! Så jag skyndade mig att klä på mig och packa ner lite mat och grejer, tur att jag hade bestämt igår vad jag skulle ha på mig! Och så gick jag till bussen typ en kvart senare, haha. Men jag blev bara 10 min sen, så det var inte så himla farligt. Och jag var faktiskt inte sist heller ;P
Idag blir verkligen en heldag på skolan, det är jubileumsfest för att fira att skolan fyller 50 år. Och jag hinner inte hem mellan, så jag får snygga till mig lite här helt enkelt ;) Måste ha svart och vitt på konserten, så jag kör med det hela dagen, har min kostymkjol med hög midja till, men det gick inte så bra att få med på bilden. Så ni inte tror att jag har en randig kroppsstrumpa på mig, haha ;) Tänkte byta om till klänning lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh inget kul och försova sig _:/

2010-10-01 @ 14:32:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Du har en award hos mig :)

2010-10-01 @ 15:19:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0