Idolrecension

Jag kan nog inte riktigt hålla mig från att recensera kvällens Idol, haha. Gillar Jihde mer och mer faktiskt! Han gör massa knäppa grejer hela tiden. Blev jätteförvånad när han helt plötsligt stod och körade på en låt, haha :P Juryn är också rolig, särskilt Bagge, han är så söt ;)

Men nu till Idolerna!


Minnah: Får inget riktigt grepp om den damen.. Hon är väl duktig, men hon gör aldrig något jag minns efteråt.

Daniel:
Brukar vara snäll och söt och har en riktigt fin falsett. Men ikväll var det alldeles för falskt. Inte okej!

Alice:
Lite skrikigt ikväll. Tycker hon ser lite läskigt ut också, vet inte riktigt vad det är, men hon gör mig obekväm typ :P

Andreas:
Äntligen en hel låt utan spex, halleluja! Men jag har aldrig riktigt gillat honom, han är för mycket bara. Men han var lite rolig innan han skulle in och sjunga iaf, alltid nåt ;)

Linnea:
Jättefalskt! Varför sa inte juryn något om det? Visst, hon kanske är lite annorlunda (men inte så mycket som de får det att låta) och har ett bra scenspråk. Men det är väl trevligt om det låter bra också? Eller?

Linda:
Ikväll hittade hon hem igen! Det är precis sådär hon ska vara. I like!

Olle: Tyckte juryn var lite väl hårda, hans röst kom ju fram jättebra i den låten, särskilt på höjden! Han är en av mina favoriter, men det är svårt att slå hans perfekta audition..

Elin:
Nej tack. Hon kan få åka ut nu. Sämsta engelska uttalet någonsin. Och sjunger inte särskilt bra heller. Hon har karisma och ser väl ut som en stjärna. MEN, man måste väl sjunga bra också?

Jay:
Verkligen i sitt esse ikväll. Han lät riktigt bra! Men så himla fult med den trasiga tröjan, det var lite väl överdrivet grungeigt :P

Geir: Så himla grym! Fatta vad svårt det är att sjunga den låten! Han levererar (för att använda ett ord som juryn älskar) alltid. Grym kontroll. Han vet verkligen vad han håller på med och det är så otroligt bra! Min favorit!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Nej har gått lite ute med de med, men bara kortare sträckor. Får ta en ordentlig powerwalk i dom kommande vecka :D

2010-10-15 @ 22:27:51
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Mary

Hoppas verkligen att Elin åker ut nästa vecka! Jag klarar inte av Andreas heller, ännu mindre hans far som var med vakna-gänget!

2010-10-15 @ 23:34:39
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Mary

Elin är snygg på ett androgynt sätt, men hon skulle passa bättre i topmodel än i idol. Hon sjunger ju inte särskilt bra och som du säger, uttalet! Kära nån!!!

2010-10-15 @ 23:42:30
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: tess

Jag tål inte andreas. Går alltid på toa elle rnåt när han sjunger :P haha



Jay och Geir är bäst enligt mej :)

2010-10-16 @ 20:19:24
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha ååh vad jag gillade att läsa det här! Så sant som det är sagt. Bara du inte försöker ta andreas carlsson ifrån mig med det!

och nagellacket var sjukt snyggt! Vill också ha den där röda färgen. Har dock något orangelikt. Men det där är ju det originalcolour gällande nagellack. ett måste!

2010-10-18 @ 21:05:40
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0