Lång dag...

Jag är trött idag också. Har även idag skrikit på bråkiga ungar. Jag fattar verkligen inte att det kan vara så förbannat svårt att vara tyst en liten stund. Som idag när jag skulle avsluta med 6:orna. Jag bad dem vara tysta i 5 sekunder så skulle de få gå sen. Kunde de det? Nope.. Alltid någon som pratar eller skrattar eller nåt. Och de verkar liksom inte ens förstå att de stör. Dagens ungdom :P

Hursomhelst. Jag känner mig lite töntig, men jag tänker faktiskt gå och lägga mig nu, 21.30. Det har nog inte hänt sen jag var liten (möjligtvis om jag har varit riktigt sjuk). Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

UNDERBAR IDÈ! jag ska också sova nu. Och vi kommer sova så gott hahaha :D

och HAHAH åt alla dessa barn. Alltså. var man sådär jobbig själv? knappast! jag var typ jätteambitiös och var aldrig jobbig..typ..kanske. Men barnen nu för tiden är ändå skandalösa! jag menar. de vet med om mode än mig. tappar oskulden när de är 11 och dricker och använder tobak...HUVVA! ahahha jag är verkligen en gammal tant när det gäller sånt här.

2010-10-26 @ 21:36:17
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej!

Det är inte töntigt att lägga sig vid den tiden, det är ju rätt normalt ju.

Skönt ochså att sova ut.

Dagens ungdom ja, men tänk om tio år - shit, help!

Att du är extra trött beror nog på deras tjatter :D



Kramar och sov sött !

2010-10-26 @ 21:56:48
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Mary

Barn i låg- och mellanstadiet är sjukt jobbiga! Det är mer okej när dagisbarnen inte kan vara tysta, fast dom kan faktiskt!

2010-10-27 @ 09:43:44
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0