Ledig måndag

Jag gillar det här med att vara ledig på måndagar alltså! Fast just nu sitter jag med arrangeringsläxan till imorgon, så helt ledig är jag ju inte. Men jag har tid att ta det lugnt och sminka mig. Och efter lunch tänker jag faktiskt bege mig till stan. Dennis fyller år om en vecka, så det är väl dags att leta födelsedagspresent :)



Som vanligt syns inte sminket på kort bakom glasögonen.. Men det blev lite bronsaktigt idag, det är så roligt med min 88-palett, man kan variera sig massor :)

Kommentarer
Postat av: Mary

Du passar bra i bronzsmink =)

Tack för att du ger mig komplimanger när jag känner mig som risigast! Tröjan är en myströja/tunika som jag hittade för 99kr på Tippy innan dem gick i konkurs förra vinter =) Älskar rea!

2010-10-18 @ 19:23:47
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej vacker! =)



Det blir till att leta present då till älsklingen för dig=)

Skönt med att vara ledig på måndagar.



Sv: Det är bra tips det där ang minnen. Vilken musik och doft har hjälpt dig lite?



Många Kramar

obs, har ni snö?

2010-10-21 @ 22:39:53
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0