Morgontrött!

Imorse var jag minsann inte morgonpigg som igår.. Vaknade kl 6 när Dennis klev upp iofs, men det var inte direkt så jag kände att jag ville joina honom. 6.40 ringde väckarklockan, men jag snoozade till 7.15. Det blev himla stressigt eftersom jag var tvungen att duscha och skulle vara på skolan 8.30 och det tar sin lilla tid att ta sig dit, men jag hann!

Nu är jag hemma några timmar, men ikväll ska jag tillbaka till skolan för att repa. Tyckte inte det kändes så kul att vänta där i 6 timmar, då är jag hellre hemma och tar det lugnt en stund. Fast det har jag egentligen inte gjort. Har diskat och fixat lite allt möjligt. Ska ta och skicka in en uppgift till en lärare också. Den är typ klar, så jag fattar inte varför jag skjuter upp det hela tiden. Så himla knäppt :P Bäst jag gör det nu så är det klart!

Sen ska jag fixa middag och se på Top model innan jag går tänkte jag. Det får bli min lugna stund. Så himla skönt att se på något intelligensbefriat ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Ja, kristian brukar också hitta dom punkterna på mig. Förs gör det svinont och ilar ändå upp i huvudet och fingrarna, sen släpper det lite.

2010-10-21 @ 16:00:11
URL: http://lifebymary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0