Trädgårdsmästare

Idag har vi varit ute och fixat med uteplatsen. Fick låna en grästrimmer av en granne (som hade lånat den av en annan granne, haha) så det gick ganska smidigt att klippa gräset iaf. Men det blir verkligen inte vackert. Det växer liksom fläckvis. Ser helt stört ut. En gräsmatta som är halvflintis typ. Men men. Vi kan inte göra så mycket mer.. Så får vi böter nu vet jag inte vad.

Skönt att bara vara hemma ikväll, har inte varit det på hela veckan typ. Bara i torsdags, annars har jag kommit hem strax före läggdags. Likaså igår, då kom jag hem kvart i ett kanske.. Men det var en fin konsert och en helt okej jubileumsfest. Hade nog varit roligare om det var fler jag kände som var där.. Men det var mest massa gamlingar kändes det som, vet inte ens vilka hälften var..

Nu ska vi laga god mat här, fläskfilé och rotfrukter i ugn blir det. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0