Vidrig natt!

Det känns knappt som jag har sovit något alls inatt, jag har legat vaken och snörvlat och haft skitont i halsen och knappt kunnat svälja. Gick och lade mig halv elva och var skittrött, en timme senare hade jag inte sovit en blund, så jag gick upp och värmde mjölk och då lyckades jag somna till slut. Men jag vaknade minst två gånger i timmen hela natten. Och vid fem så bestämde min kropp sig för att vara klarvaken. Som om det räckte med de få timmarnas sömn? Inte på långa vägar.. Då fick det bli varm mjölk en gång till och dessutom nässpray så jag skulle kunna andas. Fick sova en liten stund till, kanske en kvart eller nåt.

Och snart ska jag åka och jobba (sista dagen, tack och lov!). Ska ta med mig en termos med honungsvatten, nässpray och halstabletter och hoppas på att jag överlever dagen. Känns ju sådär lockande att sjunga med ettorna och tvåorna idag, hoppas de fixar att sjunga utan att jag sjunger med så mycket.. Annars får jag ta till youtube kanske.. Vad man nu kan visa för små barn där vet jag inte, men nåt finns det säkert.. :P

Till råga på allt så löper Zässi som vanligt. Jag blir tokig på den katten alltså, hon skriker typ jämt. Eller iaf varannan vecka. Vi försökte få i henne p-piller, men det gick inte, hon vägrade. Synd att sterilisering är så dyrt, vi har liksom inte de pengarna över någon gång..

Trött och sjuk.. Vet inte om ni ser, men jag pekar på ett enormt diskberg som jag tog tag i igår. Skönt att ha det gjort iaf.

Kommentarer
Postat av: Mary

Låter ungefär som min natt fast jag gick upp och tog panodil och sov lite till. Igår lyckades jag med konsttycket att inte göra något alls, då är jag verkligen inte frisk! Idag har jag kört en diskmaskin och ska plugga lite, så jag är lite piggare. Men väldigt hungrig, yoghurt mättar inte!

2010-10-29 @ 11:57:44
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Johanna

disk, hmm måste nog ta tag i mitt med som fyller mitt kök!



krya på dig!

2010-10-29 @ 15:33:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Haha ja speciellt när de vet jag sysslar med snusk var och varannan dag eller ja iaf att dte trilla sånt ur munnen på mig så :)

2010-10-29 @ 17:57:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Mary

Ja, det är min högra sida (vänster på bilden) som gör ont...det ser värre ut nu =(



Jag är absolut med på dealen att sova bättre! Borde typ ställa en klocka på kl.2 och ta mer panodil så jag slipper vakna av att det gör ont som i morse.

2010-10-29 @ 19:47:53
URL: http://lifebymary.blogspot.com
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Men usch för sånna nätter.

Din hals strular ofta :( Du som verkligen behöver din hal så vackert som du sjunger ♥

2010-10-29 @ 22:03:22
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0